linndaa89

Alla inlägg under september 2012

Av linda johansson - 26 september 2012 21:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 22 september 2012 20:40

Dagen har väll inte riktigt gått som det var tänkt. Sov dålig i natt vilket brukar sluta med att jag sover "länge" åtminstone bra mycke längre än vad jag brukar.
Hade tänkt att åka till väla idag för där finns både Ikea och jysk på samma ställe. Behöver ett skåp till mitt kök, har inte riktigt plats i mitt kök haha :-P
Men eftersom jag inte vakna så tidigt som jag trodde jag skulle göra så stanna jag hemma ist och städa ist ;-)
Har även eldat idag, har varit sjukt kallt denna veckan så skulle behövt göra det varje dag egentligen men har verkligen inte orkat, varit förkyld men ändå jobbat varje dag och är jätte glad att jag orkat med att jobba ändå :-)
Väla får det bli imorgon ist så får jag hoppas att jag sover bra i natt ;-)
Nu ska jag kolla till pannan igen och sen gå och vika all min tvätt :-/

Ha det bra :)
Kramm Linda ;)

Av linda johansson - 21 september 2012 20:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 7 september 2012 20:39

Var länge sedan jag blogga nu så tyckte det var dax ;-)
Semestern var underbar :-) var på mini semester med mamma i 3 dagar, vi åkte genom Blekinge och upp till Småland. Vi gjorde allt möjligt och vi hade jätte mysigt :-)

Nu är det jobbet det gäller om dagarna mest. Men i lördags köpte jag även 3 stycken små söta kattungar :-) har letat ett bra tag och nu har jag äntligen hittat de :-) var egentligen meningen att bara ta 2 stycken men kunde inte bestämma mig så fick bli 3 haha :-) och jag är så glad! :-) små busfrön är dom verkligen men dom är ungar och då får man räkna med det ;-)

Helgen är det jobb som gäller och hoppas det går bra :-)

Ha det bra :-)
Kramm

Ovido - Quiz & Flashcards