linndaa89

Alla inlägg under oktober 2010

Av linda johansson - 31 oktober 2010 10:13

   VÄNNERNA  

TUSEN TACK FÖR ATT NI FINNS FÖR MIG!!

ÄLSKAR ER!!!  

Av linda johansson - 31 oktober 2010 10:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 30 oktober 2010 15:38

vill ju så gärna hitta en pojkvän    varför ska det vara så svårt för?   

jag vet inte vad jag ska göra mer   vill egentligen bara skita helt i att försöka och se vad som händer och hoppas på att ett bra tillfelle ska dyka upp, men det är ju så svårt   

saknar att ha någon nära mig, bara ligga och mysa, hitta på roliga saker tillsammans   

jag vet att det är mycket jobb till att få det att fungera ibland, men det är det värt!

 

Vet inte vad jag ska göra   

Av linda johansson - 30 oktober 2010 15:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 oktober 2010 19:59

tycker jag har varit jätte duktig idag :) sov jätte dåligt i natt, jätte trött på det nu!

börja dagen med att göra rent i mammas ena kylskåp för har luktat så illa där fast jag sorterat ut saker som varit dåligt så diska alla delar och skura kylen och luktar mycket bättre nu ;)

städat hela lägenheten med, dammsugat och tvättat golvet, badat, handlat och gått till södervärn och skaffat skånekort och gått tillbaka :P

har lagat mat med, tackos ;) sen diska mamma och per och plocka undan ;) nu kollar vi på idol :) sen ska jag gå och lägga mig upp tidigt imorgon :) längtar så! :D

 

Ha det gutt! :P

Kramar Linda

Av linda johansson - 28 oktober 2010 23:39

kan inte sova, igen! Vad ovanligt! NÄ!!!!

är så trött på detta nu!

har haft jätte ont i nacken idag, kändes något bättre efter jag suttit och tränat och fixat och grejjat med den men kom bara tillbaka igen efter en kort tid   

fundera på att bada innan men var så slö och trött så skulle bara somna då, nu när man ändå är trött och vill sova så kan man inte det! trodde att det skulle blivit bättre nu när man inte har jobb, men har bara blivit värre tycker jag   

hoppas jag får napp snart om jobb

 

imorgon har jag en del jag ska göra så hoppas tiden går fort    (längtar till lördag)    jag ska gå till coop och handla för vi ska ha tackos till mat  , bada   , göra rent i kylskåpet, dammsuga och tvätta golvet    inte så kul, men man har något att göra åtminstone och det måste också göras, ska gå till södervärn och fixa ett månadskort också tänkte jag. kostar en del att åka till helsingborg nu, och ska till min sjukgymnast dit 2 gånger i veckan nu så det blir 4 runder dit i veckan. och skulle jag tillbaka till pappa igen så gör det inte så mycket för då kan jag åka runt i skåne och kolla runt och leta jobb med så kommer att tjäna på det har jag räknat ut, ska bada också har jag bestämmt   

så tror tiden kommer gå fort    hoppas jag   

 

Ha det bra   

 

Kram Linda

 

 

Av linda johansson - 28 oktober 2010 14:32

lyckades sova hela natten i 9 timmar    kändes jätte skönt!  

har haft rätt ont i nacken idag så har tränat, vridigt och vänt på den idag och känns bättre nu så det är skönt   

jag har städat lite och börjat läsa igen och känns också skönt   

 

jag har även ringt till mitt försäkringsbolag om min olycka, fick reda på att eftersom jag är under 24 år så har jag en självrisk på 2 000kr så fram tills jag nått upp till 2 000kr eller mer, som jag lagt ut pga olyckan får jag ingen ersättning eftersom jag måste betala dom 2 000 kr. så jag har lärt mig något nytt... jaja, jag tror att jag aldrig kommer upp i dom summerna eftersom jag har frikort till min sjukgymnast...

 

Ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 27 oktober 2010 13:41

Varit hos min sjukgymnast på förmiddagen, skönt, :) när jag var klar var kl 12.00 och dom på jobb hade middag så bestämde mig för att gå in och hälsa på dom :) var roligt att träffa dom :) bert hade semester men dom andra var där :) Billström körde ner mig till knutpungten också för regnade så, var jag väldigt tacksam över :) Annars hade jag blivit dyngsur :/ så tack :) På väg hem nu, blir till att bara ta det lugnt, sover så dåligt :/ fattar inte det :/ är rätt så trött på det här nu! Hoppas de släpper snart.//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards