linndaa89

Alla inlägg under mars 2013

Av linda johansson - 31 mars 2013 22:27

Nu! Nu kom den där kicken om att nu ska jag blogga! Och då gäller det att passa på för jag tycker om det men händer nästan aldrig nu mera tyvärr. Varför har jag ingen aning men blir bara inte.

Händer tråkiga saker till och från, men för det mesta är jag riktigt glad! Och då menar jag riktigt, riktigt glad! :-) känns precis som att jag gått och blivit kär men helt ärligt har jag inte det! ;-)
Att jag vill bli det kan jag inte neka till, vill nog alla haha ;-) men jag har gått från att leta till att bara leva livet och strunta i att leta för det hjälper inte har jag märkt! Kärleken dyker upp när man minst anar det ;-)

Dock en annan sak som har hänt, som jag tror att delvis har betydelse i detta är att jag blivit moster!! :-) min syster och hennes man har fått en alldeles underbar liten dotter och det är så jävla roligt!!! Är så glad för deras skull! :-)
Jag märker allt oftare på fb att mina vänner förlovar sig, gifter sig eller skaffar barn och jag är så glad för deras skull och någon gång kommer det med väll hända mig också förhoppningsvis haha ;-)
Tills dess lever jag livet och gör som jag själv vill haha :-P

Ledig imorgon också sen jobbar jag hela veckan helgen också :-) idag har jag slängt ner ved ner till pannan. Är lite, lite rädd för att det inte kommer räcka eftersom det fortfarande är så kallt ute som det är och förr eller senare ska det ju ner där så var lika bra att göra det nu tyckte jag.
Sen har jag bakat en ny kaka jag inte gjort förut. Kladdekaka med dajm i. Var jätte god! Var rädd att det skulle smaka mer dajm än vad den gjorde så jag var jätte glad haha ;-) sen gjorde jag 2 olika maträtter också till middag. Potatisgratäng med morötter i. Ville ha palsternacka i också men hade tyvärr jag inte hemma så fick bli utan, men blev jätte god! :-) sen till det gjorde jag kasslergratäng. Var jätte god smak, men en massa vatten i botten tyvärr som jag inte vet varför men tog jag bara inte....
Så har provat på en massa nytt idag och känns kul :-)
Imorgon ska jag fixa mer ved och så kommer pappa hit för att dra kablar så jag kan se på tv i sovrummet också hehe :-P

Ha det bra :-)
Kramm Linda :-)

Ovido - Quiz & Flashcards