linndaa89

Alla inlägg under juni 2013

Av linda johansson - 9 juni 2013 22:20

Var så glad när jag vakna i morse, var så pigg och kunde inte sluta le, precis som jag var kär haha :-P är jag dock inte ;-) inte i en kille åtminstone :-) viste inte riktigt hur jag skulle lägga upp dagen. Fanns så mycket jag ville göra och behövde. Men när jag hade bestämt mig för vad jag skulle göra sprack allting!!
Jag blev helt knäckt! Var så arg och förtvivlad att jag bara grät och grät och kände att allt bara gick åt helvete!!!
Dagen sluta med att jag inte gjorde någonting som jag ville och behövde göra. Blev att lyssna på musik, sitta ute och försöka komma fram till hur jag skulle lösa det här, sett på film och badat.
Tagit mig samman nu och vet vad jag ska göra nu och ska fixa det här så snarast det bara går!
Ledig imorgon också så ska försöka göra något av det jag skulle gjort idag.

Ha de bra
Kramm Linda

Ovido - Quiz & Flashcards