linndaa89

Alla inlägg under juni 2011

Av linda johansson - 30 juni 2011 22:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 30 juni 2011 22:07

idag var det 2:ra dagen jag tog bilen till jobbet mitt i veckan hehe :P känns lite lyxit haha! XD har ju inte kört den på 1,5 vecka och det märks, så mycket vägarbeten det har blivit nu där jag kör! tänkte när jag körde igår, hur länge sedan var det jag körde här??!! helt sjukt! okej nu är det på den sidan när jag kör hem till mamma igen så det är bara när jag ska dit som det tar lite längre tid, men och andra sidan så när jag kör hem från jobb så arbetar ingen där och det är ingen rusningstrafik så flyter på rätt bra ändå :)

 

imorgon är det fredag :) och sen är det äntligen helg!! :D vet inte helt ännu vad som kommer hända men något blir det säkert ;)

 

nu ska jag bara se klart nyheterna sen ska jag gå och lägga mig, upp och tvätta kl 07.00 imorgon :/

 

ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 29 juni 2011 11:07

vet inte om jag har skrivit här innan att jag ska förändra mitt liv. nu har jag kommit en liten bit på vägen åtminstone ;) :)

i morse var mamma och jag och fixa en ny garage plats till min bil, en med galler och lås! jag vet inte om det är min bil dom är ute efter eller om dom gör det med fler men någon har velat förstöra den, innan var det mindre saker men som har betydelse det också. men nu efter inbrottet sa jag att jag kan inte ha det så här längre! den bilen kosta mig en massa tid, energi, jobb, pengar och en massa massa tårar! så jag sa att jag skulle sälja den efter att jag fixat rutan och batteriet. men det vill jag ju inte egentligen. jag köpte ju bilen för jag tycker om den! då vill man ju inte sälja den för att någon bara förstör den. så jag ringde till MKB igår och fråga om där fanns en plats där det fanns med GALLER och LÅS! och det fanns det :) så i morse var mamma och jag där och skrev på alla papper och fick platsen redan idag! det gillas verkligen!! haha ;)

sen körde mamma mig till verkstaden där dom bytt ruta. så fick jag tillbaka min bil :)

efter det körde jag direkt till ett ställe där dom sålde batterier till bilar. för efter jag hade haft bilen på lackering så startar inte bilen av sig själv längre... så sluta med ett nytt.

så det har hänt en hel del bara idag ;-) och det är jätte skönt! :-)

nu ska jag packa saker och köra till jobb :-) blev så stressit om jag skulle ta tåg och har ju inte fått köra min bil på jätte länge till jobb :/

 

ha det så jätte bra idag! :)

Kram Linda

 

Av linda johansson - 27 juni 2011 10:18

hade fått en komentar nu om att en person saknar att läsa min blogg. jag vet att jag blivit jätte dålig på detta nu sedan förra veckan, och är ledsen för det. det har hänt en sak som gjort mig så sjukt arg och ledsen att jag knappt kan fatta att det hände. därför har det blivit en massa låsta inlägg och har även bytt lösen för vill att ingen ska få veta vad det är jag skriver, jag vet att det inte är alls snälla saker jag skriver men det är precis så jag känner!

det som hänt nu har påverkat hela mitt liv och har ingen aning hur det kommer bli i livet pga detta. jag vet vad jag vill nu, men det ska inte behöva vara så här egentligen. men nu är det så här och får göra det bästa av det. ska försöka bättra på mig med att skriva vad det är som händer lite om dagarna.

 

förra veckan hade den andra tjejen lite semester. hon tog semester onsdag-fredag, sen var hon ledig helgen också. så det blev ju jag som fick ta hennes pass dom dagarna.

det är egentligen inte många timmar jag jobba. mellan 8-9 timmar, normalt egentligen. men är man bara van vid att jobba 4-4,5 timme om dagen så blir det här lite jobbigt. man börjar ju tidigt på morgon, ledig några timmar sen på nästa pass igen. vist man kan sova efter morgonpasset men då är det så svårt att somna på kvällen :/

 

min dator gick sönder också i torsdags. fatta inte vad som hände. den fungera på onsdagen sen på torsdagen starta den men bilden var helt svart! fick ingen bild! :/ tokig blev jag! har ju en massa bilder på min data som jag inte fått brännt till cd skivor än :/

pröva starta upp den ett par gånger dom andra dagarna utan att lyckas.

när jag kom till mamma igår igen så sa jag att jag ska göra ett försök igen med att starta upp den och då lyckades jag!!! så konstigt! satte mig och börja bränna bilder med en gång! ;) blev 10 skivor sen hade jag inte fler :/ men blev några 1000 bilder där :D höll på till halv 1 i natt haha :P ska fixa fler ikväll ;)

 

jag älskar att ta kort! älskar min kamera så mycket! det är en del av mig! och jag har funderat en hel del i förra veckan efter det tråkiga som hänt och kommit fram till vissa saker, men som jag håller för mig själv än så länge.

men korten jag tagit är en del av mig. jag kan kolla på dom och se hur mycket jag utveklats genom åren och självklart är det fina minnen som man kan göra så mycket numera också!

Frida och Anders fick en canvans tavla av mig i bröllops present på ett kort som jag tagit på dom och finns så mycket mycket mer att göra med ett litet kort!

 

kan berätta att mycket kommer att hända i mitt liv tack vare min kamera ;)

 

snart göra vid sig och åka till jobb :)

Ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 25 juni 2011 12:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 22 juni 2011 12:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 21 juni 2011 09:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 20 juni 2011 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards