linndaa89

Alla inlägg under oktober 2012

Av linda johansson - 27 oktober 2012 08:58

Igår åkte jag till Malmö för att träffa en kompis dénice :-) var evigheter sedan vi sågs så var hög tid nu ;-)
Kl 9 var jag där och direkt efter hon lämnat barnen så åkte vi till hamnen. En kompis Diana jobbar där och dénice ville ha något där, men innan vi hitta dit! Haha!! :-P vi yrade omkring där bra länge innan vi hitta dit med hjälp av karta på min mobil hehe ;-) älskar min mobil :-P

Efter det åkte vi till fet nya köpcentret i Malmö, emporia :-) det öppna i torsdags och vi sa att vi kör dit och ser hur mycke folk där är. Som tur var så var där inte många så där gick vi i 2 timmar :-) sen var vi så trötta och då kom där massor med människor så då åkte vi ;-)
Men fint var där verkligen tyckte jag! :-) Men väldigt stort...

Men en väldigt bra dag var det :-)

Idag står det mat messa på schemat i Malmö och ska bli skoj :-)
Hoppas ni får en bra dag där ute :-)

Kramm Linda :-)

Av linda johansson - 23 oktober 2012 07:23

Jobbade i helgen och tyckte det gick rätt så bra ändå. Lite problem som alltid men inget värre än att det gick att fixa ;)
Det värsta med att jobba helg är att bara på dom 2 dagarna man börjar tidigt det sitter i ett par dagar efteråt, så igår vakna jag halv 6, idag kl 6 så blir lite drygt ibland :-P

Nu jobbar jag bara till torsdag sen är man ledig i några dagar och ska bli så najs! :) har fullt upp alla dagar och precis så jag vill ha det :)

Nu blir det frukust :)

Av linda johansson - 20 oktober 2012 20:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 19 oktober 2012 20:45

Sitter och ser på tv och tänker på lite olika saker.... Har bara blivit en massa låsta inlägg nu när jag bloggat. Varför jag inte skriver mer så ni kan läsa vet jag faktist inte... Har ju appen på min mobil och är så smidigt att skriva här. Men har varit så mycke med en massa annat som har gjort att jag behöver skriva av mig men som jag inte vill dela med mig...

Vet inte om jag skrivit att jag skaffat 3 katter, men det har jag ;) 3 huliganer haha :P jätte busiga men samtidigt helt underbara! :) älskar dom så mycket :)
Har hänt så mycket, både bra och dåliga saker.
Just nu har det hänt en tråkig sak men samtidigt en annan sak som gör att jag mår bra, så det är blandade känslor just nu på något sätt... Kan vara konstigt att förstå kanske men det är så det är....

Ha det så bra kramm Linda

Av linda johansson - 8 oktober 2012 14:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards