linndaa89

Alla inlägg under mars 2011

Av linda johansson - 29 mars 2011 10:55

nu ber det snart hem igen. det har varit jette skont her men ska bli skont att komma hem igen till alla och borja jobba igen :) fullt upp blir det. landar ca kl 04.00 torsdag morgon och so ska vi ta alla grejjor och ta oss hem so kommer vell vara hemma vid 5 halv 6 skulle jag tro :/ sen ventar jobbet redan kl 14.00 sa att jag kunde komma redan do for kenner jag verkligen behever pengar nu efter att ha varit borta 2 veckor. sen ska den andra tjejen flytta nu tydligen so hon behevde vara ledig pa fredag och jag kende att jag inte kunde sega nej ner dom froga om jag inte kunde ta morgonen da :/ sen er det min helg so ska jobba hela helgen med bode morgon och kvell so duktigt trott kommer jag vara po sondag :/ men men...


nogot jag verkligen ser fram emot er nesta lordag :)) do ska jag och d'enice ses och fira hennes 2 barn :) jag missa ju kalaset eftersom jag var her do :( men men kul ska det bli :))


ha det bra alla :)

kram Linda

Av linda johansson - 21 mars 2011 05:59

jag har det helt underbart her i sri lanka =) solar, badar tar det lugnt, eter gott och tar en massa massa kort haha!!

imorgon ska vi pa 3 dagars utflyckter sa vi kommer sova pa 2 andra hotell da =)

skriver mer ner jag kommer hem igen ;) hoppas ni ferstar vad jag skriver fast dom saknar dom 3 sista boksteverna her haha!!

 

ha det bra det ska jag ;)

Av linda johansson - 15 mars 2011 18:31

jag skrev ett långt inlägg innan men så var där data fel innan eller något så det gick inte att spara det eller publisera det. var inte alls glad då!!!

jag hinner inte skriva allt igen. men jag har träffat underbara Nicen idag :D hon och emilia följde med mig när jag skulle vaccineras för tycker inte alls om nålar :/ det gick bra, men gjorde lite ont :/ men det var jätte kul att träffa dom innan jag åkte :)

jag har fixat en massa saker nu som var tvunget innan vi åker, det är ju bara några timmar kvar!!!! :D

tycker inte alls om att flyga nå är lite närrvös inför det, men det ska verkligen bli jätte skönt att komma iväg till sol och värme ;)

nu lagar jag mat och snart kommer mamma och per med så ska vi äta :)

 

Ni får ha det så jätte bra! för det ska jag ;)

ses när jag kommer tillbaka :)

Kramar Linda!

Av linda johansson - 14 mars 2011 21:12

nu är det drygt 28 timmar kvar tills vi lyfter :) okej inte själva flygningen tycker jag om men att resa tiull ett varmare land gillas verkligen haha ;)

idag har det inte hänt så mycket mer än att jobba. har packat, men får packa om lite haha ;)

imorgon har jag fullt upp.

det ska tvättas igen för allt fick inte plats igår, packa det sista, vaccinera :( hämta en specell sak :) fixa saker till bilen och städa lite väll också... :/

Nicen sa att jag fick komma förbi om jag ville för sen dröjjer det ju :(

 

Lovar att jag ska försöka gomman =) <3

 

ha det bra =)

Kramar Linda

Av linda johansson - 14 mars 2011 21:12

nu är det drygt 28 timmar kvar tills vi lyfter :) okej inte själva flygningen tycker jag om men att resa tiull ett varmare land gillas verkligen haha ;)

idag har det inte hänt så mycket mer än att jobba. har packat, men får packa om lite haha ;)

imorgon har jag fullt upp.

det ska tvättas igen för allt fick inte plats igår, packa det sista, vaccinera :( hämta en specell sak :) fixa saker till bilen och städa lite väll också... :/

Nicen sa att jag fick komma förbi om jag ville för sen dröjjer det ju :(

 

Lovar att jag ska försöka gomman =) <3

 

ha det bra =)

Kramar Linda

Av linda johansson - 14 mars 2011 11:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 14 mars 2011 08:59

idag har jag ringt om vaccination. jag fick tid kl 13.00 imorgon. tycker inte alls om det men måste ju göras. eftersom jag är så sent in på det så blir det inte mer än 1 jag får ta men det bestämmdes ju i förra veckan så finns inte så mycket att göra...

skulle åka och simma idag men vet inte om jag gör det eller inte får se....

ska jobba i eftermiddag. tar bilen för ska inte jobba imorgon så gör så :P

kan inte fatta att jag verkligen ska på sol semester i 2 veckor!!! haha!! :D ska bli så skönt och så blir det inte som när vi var i Egypten bara sola och bada, nu blir det utflyckter också :D rida på elefanter haha!! mamma snackar om det hela tiden haha!! :) men ska bli jätte kul :)

 

GRATTIS TILL STORA EMILIA OCKSÅ MÅSTE MAN JU SÄGA =)

1 ÅR IDAG =)

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards