linndaa89

Alla inlägg under augusti 2011

Av linda johansson - 31 augusti 2011 19:43

nu jävlar har jag fått nog!! gick in på nätet och såg på skånetrafikens hemsida att där var en del förseningar. jag åket in tidigare för att ta ett tidigare tåg, som vanligt då vill säga. när jag kom in var där MASSA inställda tåg och hur kraftiga förseningar som helst!!!! min tanke var vad i helvete! gick in till informationen på centralen och fråga om nästa tåg skulle gå eller om den också blev inställd, eftersom mitt tåg som jag skulle ta från början var inställd. den skulle väll gå trodde dom men den kunde bli lite försenad. jag vänta där ett tag men när den var 10 minuter försenad sa jag till mig själv, jag kommer missa mitt tåg i helsingborg nu så nu åker jag hem och tar bilen ist!

fly förbannad var jag och nu skulle jag se till att få ersättning för min körning! ringde in till kunservice och fråga hur jag nu skulle göra för att få ersättning, eftersom jag har skickat in och klagat och begärt ersättning för både bil och taxi men inte fått en kr!!! får jag ingen ersättning nu så blir jag skogs tokig!!!

jobbet gick tack och lov bra, väldigt bra så kom hem tidigt så det var väldigt skönt :)

 

Kram Linda

Av linda johansson - 31 augusti 2011 08:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 30 augusti 2011 21:30

kan inte fatta att det redan är så kallt ute!!! tycker jag har mycket kläder på mig som är varma men räcker inte ändå! vi är inte ens inne i september månad och så är det så här kallt!! beställde en vinter jacka i söndags, den ska komma i början på nästa vecka och jag hoppas verkligen att den är bra och att den passar för vill verkligen ha en riktig vinter jacka nu!!

 

tågen klångla massor idag!!!!

ö-tågen hade signalfel från köpenhamn, P-tågen hade spårfel (dom som körde från Malmö) P-tågen som kör till mörarp hade kontakt fel till ledningarna så man fick åka buss ist!

hur ända in i glöd hetan kan det vara så mycket fel på en och samma dag????!!!!!! hade jag inte tyckt om mitt jobb så mycket hade jag slutat för länge sedan pga dessa ***** tåg!!!!

 

ha det bra

Kram Linda

Av linda johansson - 28 augusti 2011 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 28 augusti 2011 18:29

att bara sitta ner i soffan och inte göra något alls på hela dagen mer än att sitta vid datan och kolla på film tänkte jag inte alls det göra idag. vädret var så ostadigt att jag vågade inte ge mig ut med kameran. skulle bara bli så arg om det börja regna.

så det blev till att baka ist :-) älskar att göra det och var evigheter sedan jag gjorde det, så passa bra nu tänkte jag ;-) och massor blev det! haha!

äpple muffins, choklad muffins, någon typ av havre kakor och äpple paj med vaniljsås :-)

som sagt massor :P nu är bara frågan var jag ska göra av allt haha!! båda frysarna är fulla med mat och det finns inte en chans att jag äter upp allt det på minst en månad haha!!  jaja, det löser sig nog på något sätt :)

en helt okej dag ändå :-)

är fint väder är det nu, ska nog ut och gå en runda sedan :)

 

ha det bra!

Kram Linda

 

Av linda johansson - 28 augusti 2011 18:29

att bara sitta ner i soffan och inte göra något alls på hela dagen mer än att sitta vid datan och kolla på film tänkte jag inte alls det göra idag. vädret var så ostadigt att jag vågade inte ge mig ut med kameran. skulle bara bli så arg om det börja regna.

så det blev till att baka ist :-) älskar att göra det och var evigheter sedan jag gjorde det, så passa bra nu tänkte jag ;-) och massor blev det! haha!

äpple muffins, choklad muffins, någon typ av havre kakor och äpple paj med vaniljsås :-)

som sagt massor :P nu är bara frågan var jag ska göra av allt haha!! båda frysarna är fulla med mat och det finns inte en chans att jag äter upp allt det på minst en månad haha!!  jaja, det löser sig nog på något sätt :)

en helt okej dag ändå :-)

är fint väder är det nu, ska nog ut och gå en runda sedan :)

 

ha det bra!

Kram Linda

 

Av linda johansson - 28 augusti 2011 10:46

solen skiner ibland, men där är en massa mörka moln mest :/ hade hoppats på att komma ut lite så man kan rensa tankarna, ta lite kort så man kunde slappna av lite. men när det är så molnigt vågar jag inte riktigt det, skulle bara bli så arg och ledsen, mer än vad jag redan är, om det skulle börja regna och känna att jag kört i onödan.

har städat och diskat lite. ser på film nu.

får se vad jag kommer hitta på, att bara sitta i lägenheten hela dagen har jag inte riktigt lust med :/ funderar på att baka något :P


ha det bra

kram Linda

Av linda johansson - 27 augusti 2011 22:27

varför ska livet vara så jävla komplicerat för????

det går bara upp ner, upp ner hela tiden!! när det bara gå bra för en??

nä jobb, vänner och min kamera har jag det är jag glad.

Ovido - Quiz & Flashcards