linndaa89

Alla inlägg under september 2013

Av linda johansson - 21 september 2013 21:57

För nästan 2 veckor sedan mådde jag verkligen skit! Förra veckan bröt jag ihop för minsta lilla sak. För stora saker bröt jag ihop totalt så jag inte kunde stå upp, bara låg ner och grät oavbrutet hur länge som helst. Sov dåligt. Grät mig till söms.
Undrar om jag någonsin gråtit så mycke på 1 vecka förut.
Denna veckan har gått mycke bättre. Jag tänker fortfarande på det. Men kan hantera saker bättre nu. Gråter gör jag, men bryter inte ihop på samma sätt längre. Jag vet att jag kommer komma över detta någon gång, när vet jag inte, men med tanke på hur jag mår nu och hur jag mådde förra veckan är det stor skillnad så är skönt.
Du kommer alltid finns i mitt hjärta <3<3<3

Av linda johansson - 12 september 2013 06:37

Har inte sovit många timmar i natt. Orkar inte försöka mer heller. Tankarna bara far och flänger. Jag vet att jag gör rätt, att det inte finns något annat alternativ.Men ändå är det så sjukt jobbigt!!
Bryter ihop för minsta lilla problem på jobb, eller om något inte går som det ska.
Varför var detta tvunget att hända???
Man kan undra om tårar någonsin tar slut. Jag har gråtit floder i natt åtminstone, och mer kommer det bli under den närmsta tiden.
Jag jobbar hela denna veckan. Det är jag glad för. Vill jobba i jobbiga situationer. Jag kan börja gråta och tänka på det men inte lika mycket om jag jobbar. Vill ha saker att göra så mycke som möjligt, det är sån jag är.
Nästa vecka skulle bli rolig. Fyller år på måndag, då ska jag till Dénice. Hoppas jag får roligt ändå så jag inte tänker på detta.
Fredag, lördag och söndag är det gym, städning, bakning, laga mat och fest som gäller så har att göra då.

Var tvungen att skriva av mig. Vill inte skriva vad det handlar om för vill bara att dom jag känner ska veta det. Min blogg och jag gör som jag vill.

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards