linndaa89

Alla inlägg under december 2010

:/

Av linda johansson - 31 december 2010 14:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:)

Av linda johansson - 31 december 2010 14:17

dagen börja med att ut och gå en lång runda :)) helt underbart var det! :) var så länge sedan nu :/ måste försöka göra det oftare fast min mesta tid går åt att jobba och att åka fram och tillbaka till jobbet :/

 

sen har jag badat och gjort vid mig och väntar bara på att Dénice hör av sig om när jag kan komma :)

 

Hoppas alla kommer få en underbar dag!


Och Gott Nytt År På Er Alla! :)

Av linda johansson - 30 december 2010 21:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 30 december 2010 10:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:(

Av linda johansson - 30 december 2010 10:13

tänkte bara säga att det kommer bli en hel del låsta inlägg nu fram över är jag rädd för :(

mitt liv är i en ända stor röra just nu och jag mår inte alls bra av detta :(

jag vet inte hur jag kommer ta mig igenom detta, det får jag se....

 

imorgon ska jag till Dénice och hennes underbara familj :)

har så roligt med dom så tror det kommer bli roligt :), fast allt som hänt...

 

//Linda

Av linda johansson - 29 december 2010 19:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 december 2010 12:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 27 december 2010 11:00

När jag vakna i morse gick jag in på skånetrafikens hemsida med en gång som vanligt. Alla pågatåg gick som söndagens tabell så man fick kolla om och ändå viste man ju inte om tågen var försenad. Ringde till dom men fick bara otrevliga svar så sluta med att jag inte viste något så bestämde mig för att åka till centralen och leta efter ett tåg som gick till Helsingborg och hoppas det löser sig till Mörarp. Kom med ett tåg som var 35 min försenat men som går till Helsingborg ;) hoppas det går bra med tåget till jobbet också :)

Ovido - Quiz & Flashcards