linndaa89

Alla inlägg under januari 2011

Av linda johansson - 31 januari 2011 21:12

sov nog lite mer i natt än vad jag brukar men hjälpte inte mycket :/ det är inte alls lika ofta jag har dåliga dagar med mina skador men idag kom allt på samma gång :/ dunder huvud värk, nacken är skit och samma med ryggen! :/ har verkligen varit en skit dag!! :/ korna har varit fruktansvärda med :/ vägra gå in i gropen, sparka av sig maskinerna om och om igen och sparka när jag gjorde vid dom. nä en mycket bättre dag kunde man verkligen haft!!

 

ska gå och lägga mig snart och hoppas på att det blir en mycket bättre dag imorgon!

 

//Linda

Av linda johansson - 30 januari 2011 21:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 30 januari 2011 21:24

sov jätte dåligt i natt :/ blir bara värre och värre tycker jag :/ hoppas det släpper snart! dagen har ändå varit jätte bra!   

det börja med att gå till ica och handla lite    sen åkte jag till pappa, han skulle hjälpa mig att byta lampa på bilen eftersom någon backat på min så glaset gått sönder    pappa trodde det skulle ta tid så våga inte ta det en dag jag jobba ifall det blev tajt med tid.

frida var där också, hon hade sovit där i natt så jag passa på att fråga om två klänningar jag hittat till bröllopet. den jag tyckte bäst om var för vit tyckte hon och jag var rädd för det med så det sket sig :/ den andra var bra, helt okej sa hon men jag vet inte om jag får någon nytta av den fler gånger och det var kemtvätt på den också så nej tack!

att det ska vara så svårt att hitta en klänning till ett bröllop som man kan ha nytta av fler gånger!!!! :/ jag har ju några månader till på mig och tur det!   

sen träffa jag Karin   det var verkligen jätte kul! var hur länge sedan som helst vi sågs :/ får se till att göra detta oftare    vi gick en runda med hundarna och snacka en massa hahaha!!   

sen fick jag mat hos pappa    eggakaga haha   ingen gör det bättre än pappa så det var jätte gott haha!!   

sen gick jag en runda själv. det var ju sådant underbart väder!!!!   nästan 2 timmar var jag iväg och det var helt, helt, helt underbart haha!!     bara gick, varken jogga eller sprang och det var jätte skönt!   

sen åkte jag hem, städa lite och bada sen    har lagat mat och ätit med och ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen. ska nog gå och lägga mig lite tidigare än vanligt och hoppas på att man somnar   

 

Ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 29 januari 2011 23:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 januari 2011 21:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 januari 2011 21:09

idag har det hänt en hel del på jobbet, inte allt för roliga saker heller :( 1 ko hade symptom om kalvförlamning så tog inte med henne och mjölka, ringde min chef och han sa det. hoppas verkligen att hon inte får det!!!

vet inte vad det hänt med tjuren också för han var helt sjuk i hela huvudet. snacka med min chef om han också för blev riktigt rädd för han. han sa att det var jätte konstigt för han brukar aldrig göra detta och det sa jag med. hoppas det bara var idag för vi fick ju göra oss av med den andra för vi inte kunde lita på han.

 

nu är jag hemma :)

har ätit, ser på tv lite halft om halft =P blir till att ta det lugnt bara ikväll, trätt :/

 

//Linda

Av linda johansson - 29 januari 2011 09:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 januari 2011 09:37

min chef och hanns fru är bortbjudna idag så jag fick jobba idag ist för imorgon. inte allt för kul att jobba en lördag kanske men jag behöver jobba och det är ju bara idag sen är det åter om söndagarna igen så gör inte så mycket.

 

jätte jobbigt att inte kunna sova så mycket som jag behöver :/

har jätte svårt att somna om kvällarna och börjat vakna tidigare om morgarna nu också :/ jag vet ju vad det beror på men finns inte så mycket att göra åt det. det är så många tankar som bara far och flänger i mitt huvud, det är så svårt att beabeta det här som hänt. det kommer ta tid, väldigt lång tid innan jag är mitt gamla glada jag igen som jag brukar vara. men någon gång kommer jag tillbaka igen, hur lång tid det ta har jag ingen aning, men någon gång så ska jag nog komma tillbaka :)

 

ha det bra idag.

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards