linndaa89

Alla inlägg under november 2011

Av linda johansson - 10 november 2011 07:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 4 november 2011 08:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 4 november 2011 08:34

då är det fredag igen och man jobbar denna helgen också! inte det minsta glad för det kan jag ju inte påstå, men tänker inte gå in mer på det....

detta blir min sista helg här på mitt jobb. känns fortfarande men hoppas att det kommer bli bra på mitt anra jobb :) åkte bort att huset igår igen för att mäta till en del saker :) träffade på min arbetsgivares far och han var jätte trevlig så kändes bra :)

mitt största bekymmer är fortfarande dom där tapeterna haha!! helt makalöst! :P ska åka bort till 2 ställen till idag och kolla så får jag se om det finns något :P

 

ha en bra fredag och helg :)

 

Av linda johansson - 2 november 2011 20:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards