linndaa89

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av linda johansson - 5 mars 2012 17:43

nu var det jätte länge sedan jag skrev här så tyckte det var dax nu ;)

det har varit jätte mycket på jobbet! en vecka jobba som jag hade helgen, jobba jag över varje dag! inte jätte länge varje dag, låg runt 1 timme ibland lite mindre. men det kändes ändå :-/ men jag fick en extra ledig dag så jag gnällde inte haha :-P

dagarna är som dom brukar :-) jobbar mest :-) men hinner med annat också så klart :-)

 

våren är verkligen på gång här och det gillas verkligen haha!!! :-) jag har fått en massa blommor i min gräsmatta och rabatter :-) knoppar är där med till andra som kommer lite senare så det är najs :-) ska ta och rensa i rabatterna snart så det som är visset kommer bort :-)

 

har även lagat en middag som jag aldrig gjort förut haha!! :-P köttgryta och potatismos :-) blev rätt så nöjd ändå för att vara första gången :-P

 

ni får ha det så bra :-)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards