linndaa89

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av linda johansson - 13 februari 2013 21:26

Kom precis på att jag snart ska ha semester igen. Ska bli så skönt! Ska till min frisör, var alldeles för länge sedan jag var där! Behövs verkligen! Och renoveringen ska bli klar då med!! Viste det skulle ta tid, men är duktigt trött på det här nu. Är så tråkigt att vara själv, hade ju varit så mycke roligare om man åtminstone var 2 eller gärna fler så man kunde snacka samtidigt.
Ledig denna helgen också. Träffa mamma på lördag och fortsätta renovera på söndag, så ska nog få tiden att gå då med ;-)

Vaknar om nätterna igen. Önskar att jag inte gör det. Tar evigheter att somna om, mellan 2-3 timmar och är så fruktansvärt drygt!!! Har ju kommit igång med träningen igen men är så trött om morgnarna och kommer inte upp i tid så jag kan träna så mycket som jag egentligen vill göra. Hoppas det blir bättre snart!

Kramm Linda

Ovido - Quiz & Flashcards