linndaa89

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av linda johansson - 16 januari 2012 21:31

dagen har inte alls gått som det var tänkt som vanligt haha :P det blev till att åka till Anki, Dénice var där också :) trevligt var det :) snacka mycket haha :P sen åkte jag och dénice till city gross och köpte middag :) jag fick också mat :) tackos blev det :)

diana kom också på besök :) kul var det :) blev mycket lek och bus med barnen innan middagen :)

sen bråka jag och diana om vem som skulle diska haha :P båda ville göra det haha :P blev jag som fick göra det ;) hon fick duscha barnen ist ;)

 

men imorgon får det bli det som jag skulle gjort idag! ;)

åka till ikea!! ;)

nu ska saker köpas som jag saknar och som behövs! kökssaker, ramar, och fram för allt lampor!! har ju inte kunnat ta ner julasakerna för då tar jag ner adventsljusstakarna och då blir det väldigt mörkt här hemma :/ har en del men inte så det räcker :/ så det får det bli imorgon ;)

 

ha det bra! :)

Kram Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards