linndaa89

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av linda johansson - 29 januari 2012 18:21

var länge sedan jag skrev jag vet :)

 

men på jobbet går det bra :) trivs bra där :)

denna helgen har jag varit ledig :) redan i fredags kväll började allt roligt haha :P jag var på fest med en del av mina vänner :) hade verkligen jätte kul! jag behövde de :)

 

sen igår sov jag längre än vad jag trodde jag skulle göra haha :P men dagen spenderade jag på ikea vid väla ;)  jysk ;) maxi i hyllinge, hälsade på på mitt gamla jobb och var verkligen jätte kul! saknar dom så var kul att komma dit och snacka :) åkte även hem till pappa för att hämta och lämna lite saker haha ;)

sen åkte jag hem :) kvällen var lugn sen bara :)

 

idag har jag städat, städat, städat och varit på city gross haha :P

jul sakerna är äntligen nere haha!!! XD

 

nä nu ska jag gå och bada :)

ha det bra :)

Kram linda

Ovido - Quiz & Flashcards