linndaa89

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av linda johansson - 28 oktober 2013 18:09

Hände en sak i morse. Jag ringde till veterinären i morse för det var dax för katterna att bli vaccinera igen. Fick tid på förmiddagen, men att fånga sköldpaddan var inte enkelt!
Hon tycker inte om att bli buren, har hon aldrig gjort, så sluta med att ringa till veterinären och avboka tiden och ringa till vårdcentralen ist.
Jag berätta för läkaren vad som hänt och vi snacka. Jag fråga om jag fick jobba och att jag jobba med kor. Hon fråga vad jag exakt gjorde och jag berätta en del och sa att jag kunde ha skyddshanskar. Hon sa nej och sa att hon sjukskriver mig i 10 dagar!!! Ah vad fan tänkte jag! 7 dagar var jag tvungen till men kände jag själv att jag mådde bra efter det fick jag jobba igen.
Dom odlade, tvätta såren och så fick jag stelkrampsprutan. Jag fick pencelin som jag ska ta.
Känns så jävla surt! Gör ont som fan! Jag tvätta sängkläderna i morse. Tror jag sover på soffan i natt, kan inte bädda sängen idag. Jag tänker på hur jag ska kunna elda, kan inte låta bli och elda på 1 vecka. Med tanke på stormen som är här nu så är det klart här är kallt.
Är trött som fan men kan inte sova så ont jag har. Hoppas jag kan sova något i natt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards