linndaa89

Alla inlägg den 25 september 2010

Av linda johansson - 25 september 2010 07:35

snart är det dax att åka, Frida och Anders kommer väll snart antar jag. Ska åka iväg till Kivik på äppelmarknad, hoppas det blir roligt, hade sagt innan att jag inte skulle med av olika anledningar men blev så ändå....

 

vakna i natt av att det åska :S var inte alls skoj :/ vet inte hur länge det hållt på innan för sluta rätt fort när jag vaknat så kunde somna om snabbt igen :)

 

fattar det inte!

mitt i veckan när jag jobbat vaknar jag till mitt alarm och är jätte trött, idag när jag skulle vakna 40 min senare vaknar jag när mitt alarm ringer när jag ska till jobb!!! :S

blir rätt så trött på detta nu. okej jag sover ändå bättre nu och det är skönt men ändå varför vakna 05.50 på en lördag och är ledig????!!!!! :/

jaja, hoppas det vänder snart....

 

nä nu får jag gå och fixa det sista :)

 

Ha det bra :)

Kramar Linda :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards