linndaa89

Alla inlägg den 28 september 2010

Av linda johansson - 28 september 2010 20:30

idag gick det bra på jobb, är så lite om tisdagarna så var klar redan till lunch så fick hjälpa dom i slottshagen och det var roligt :) roligare att vara med dom än att plocka skräp och tömma soptunnor, men hade jobb längre om jag höll på med detta så då får man ju stå ut för behöver ju jobb, vem behöver inte det? precis... :P

 

när jag slutat åkte jag till coop för att handla lite som jag ville ha från anonsbladet, bl.a en crosstrainer :)

har kollat på en sådan ett bra tag nu och hört att den ska vara bra och den verka rolig så blev så :) var ett jätte bra pris på den ;)

vill ju så gärna gå ner dom sista kilona så jag nått min vikt som jag satte upp som mål för så länge sedan :/

kanske det kan hända nu snart :)

 

vädret är ju så tråkigt och kallt så ska sätta om mitt tränings chema och börja träna inne ist :)

 

imorgon ska jag till min sjukgymnast och längtar så!!

fattar inte vad som hänt dom 2 senaste veckorna sedan jag träffa henne sist :/ inget har hjälp, känns nästan värre :( och jag vet inte varför :/ och det är jätte jobbigt :(

 

ska gå och fika snart sen gå och lägga mig :)

Ha det bra :)

Kram Linda :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards