linndaa89

Alla inlägg den 29 september 2010

Av linda johansson - 29 september 2010 20:19

var hos min sjukgymnast idag, trodde hon skulle göra mer med mig än hon gjorde :/ hade behövts men men... hon vet väll vad hon gör....

vi snacka en del, för jag sa att det inte hänt specellt mycket sedan jag var sist hos henne och inget hjälpte vad jag än gjorde. :/

hon sa att kan bli så ibland, och att jag har en närvskada i ryggraden, att det är därför jag har så ont i nacken.

 

Hur går det ihop?? :/

 

jag har en närvskada i ryggraden men det gör 100 gånger mer ont i nacken :/

vist jag har ont i ryggen också och det förklarar ju närvskadan nu, men att man har mer ont i nacken då förstår jag inte :S

men men... så är det tygligen....

 

åkte till audio video efteråt för att fixa Dénice födelsedags present :)

hon fyller ju åt snart och hoppas på att vi träffas nästa helg :)

Hoppas på att hon tycker om den :)

Saknar henne och alla andra som jag brukar träffa när jag är med henne.

Nettan ville ha ett kort på Emilia som jag framkallat så hoppas få träffa henne med så hon kan få det med :)

Var så länge sedan vi sågs med :(

Hon kan få vem som helst att skratta haha!! :) Så hoppas vi ses snart :)

 

Ha det underbart! :)

Kramar Linda :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards