linndaa89

Alla inlägg den 4 december 2011

Av linda johansson - 4 december 2011 08:48

att jag har varit jätte dålig på att blogga och är vädligt ledsen för det! jag saknar det oerhört mycket! men mitt internätt är inte färdig instalerat så jag har fått leva på min mobil nu i 2 veckor och tycker det är så jobbigt att blogga på mobilen! men snart så ska det väll vara klart hoppas jag!! :)


jobbet går bra :) dagarna bara springer iväg!! och det hoppas jag att det fortsätter med dom närmsta 2 veckorna till haha ;) min chef gifte sig igår och ska iväg på semester i 2 veckor nu haha!! hur dessa veckorna kommer att sluta vill jag inte veta haha!! :P


nu denna helgen har vi varit uppe i dalsland :) varje år samlar vi dessa 2 familjerna och firar lite jul tillsammans :) väldigt kul har det varit :) lite otur med vädret men inget man kan hjälpa ju...


nu ska vi snart äta frukust så ni får ha det så bra =)

kramar Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards