linndaa89

Alla inlägg den 7 december 2011

Av linda johansson - 7 december 2011 19:33

har jag fått mitt internet haha =P okej börja fungera i måndags men har kännt att det inte funnits tid och ork till att blogga :/ var så länge sedan sist och massor har ju hänt! har blevit lite skrivet från mobilen men är inte mycket...


hur som helst. jag har ju flyttat och fått nytt jobb =) och jag trivs så sjukt bra här!! =) jag var så rädd att jag inte skulle trivas här men så blev det inte alls =) har det jätte bra här och det är bara så skönt! =)

jag har fått jätte bra arbetstider, har blandade arbetsuppgifter,gångavstånd från mitt hus till jobb =P får hyra ett hus med en underbar utsikt! =) en massa massa bra saker haha!!

sen självklart finns det nackdelar med =P men inte som är värre än vad jag klarar av =)

min chef är på semester och innan han gick på den sa jag till han.

den där vagnen (som ger korna mat) kommer bli min död medans du är borta haha!! =P den är en av nackdelarna haha =P men här finns folk runt omkring mig som jag kan ringa till om det behövs =) har dock hänt en hel del redan haha =P men det gör inget dom hjälper gärna till =)


så det känns väldigt bra! =)


i helgen var vi i dalsland =) varje år ses vi båda familjer i början av december =) vartannat år där uppe och vartannat år här nere =) och i år skulle vi vara där uppe, och vi hade jätte kul! =) mamma och jag fick bo hos anita och patrik =) vi hade så mysigt så!! =)

patrik var nog glad över att ha oss där, men ännu gladare när vi åkte hahahaha!!! XD jag ville ha det så varmt i huset haha =P värmare än vad patrik är van vid att ha i huset haha!!! XD jaja =P hade en helt underbar helg där uppe =) men tillbaka till verkligheten igen och jobbet =)


nu när jag fått mitt internet så ska jag försöka att blogga mer ;)

men nu har ni fått vetat lite mer =P

Ha det så bra!

Kram Linda =)

Ovido - Quiz & Flashcards