linndaa89

Alla inlägg den 11 december 2011

Av linda johansson - 11 december 2011 13:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 11 december 2011 12:44

idag är det söndag :-) äntligen haha!! :-P hela veckan har jag jobbat :-) har varit lite jobbigt men det är så skönt att ha ett heltidsjobb som jag trivs så bra med :-) så bra som jag trivdes på mitt förra jobb var jag så rädd att jag inte skulle trivas här :-/ men jag trivs så bra här och det är så skönt! :-)

 

nu idag är det bara eftermiddagspasset som är kvar, sen är man ledig i 2 dagar :-)) känns skönt att bara jobba i 3 dagar nästa vecka haha!! :-P men har massor som ska göras när jag är ledig och det är bara sååå roligt!! ;-) alla dagar är redan fullbokade och det är underbart!! :-)

 

ha en bra dag :-)

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards