linndaa89

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av linda johansson - 3 augusti 2012 20:11

Nu är min chef äntligen tillbaka från sin semester :) okej har gått rätt så bra ändå, korna har varit snälla så är rätt skönt ändå :) men nu är jag ledig i 4 dagar och är jätte skönt ;)
Dagen började med att vakna halv 5 i morse!!! Fattar inte varför men kunde inte somna om så starta en maskin med tvätt och gick och kolla på film efteråt :P
Sen har vi klyvt det sista av veden idag med, jobbigt men skönt att ha det klart nu :) nu är det bara en hög kvar men med mindre bitar så vi slipper klyva de så ska nog gå rätt så fort hoppas jag :)

Sen åkte jag iväg till center syd ;) ville kolla på jysk om ute möbler för dom sålde ut, och det sluta med att jag köpte 1 bord och 6 stolar till haha :P men är jätte nöjd :)

Sen har jag fixat ute i trädgården och på min terass Så nu ser det mycke bättre ut än vad det gjorde innan ;)
Har även bakat och grillat idag med så tycker jag har varit jätte duktig idag :) nu blir det bara en lugn kväll :)

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards