linndaa89

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av linda johansson - 5 augusti 2012 21:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 5 augusti 2012 17:27

Nu har jag fått upp mina bord och stolar ute vid mitt hus :) är jätte nöjd med dom och ska bli kul att använda dom :) hoppas det blir fler fina dagar så man kan bjuda hem folk så man kan grilla och sitta ute och äta :)

Fick besök igår med vilket alltid är lika kul! :) sitter så mycket själv på kvällarna så blir lätt lång tråkigt så gnäller inte när någon kommer :P

Pappa bjuder på middag idag. Min syster och hennes man är på väg hit med och jag är jätte hungrig nu! :P ska bli jätte gott med mat! :)
Pappa kolla på min gräsklippare med innan idag. Hade hällt i lite för mycket olja och jävlar vad det rök om den när vi fick igång den!! Haha!! XD som tur var verkar den klara sig :)

Varit i mölledammarna och gått lite med ändå jag är här i närheten :) mysigt är där och hade med mig lurarna med så jag kunde lyssna på musik :)
Efter det körde jag och hälsa på Karin pappas granne. Vi ses ju inte så ofta nu när jag flyttat så passa på nu när hon var hemma :) satt vi och snacka en massa skit haha ;)

Ledig imorgon med och dom har ju lovat en massa regn så blir att baka en massa då tror jag ;)

Ha det bra :)
Kramm

Ovido - Quiz & Flashcards