linndaa89

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av linda johansson - 11 augusti 2012 07:05

Det var egentligen tänkt att jag skulle ha semester nästa vecka. Men min chef ringde till mig i torsdags kväll och frågade om jag hade planerat något specellt på min semester. Jag förstod med en gång att han ville jag skulle jobba eftersom vi ska börja tröska då ;)
Han sa att det räckte att vi sköt upp det i några dagar, men eftersom jag skulle ha helgen den veckan sa jag att det är bättre om vi sköt upp det en hel vecka ist för att börja krångla med helgerna. Jag hade inte planerat något specellt som inte gick att ändra och då kan jag lika gärna jobba ist ;) min chef blev jätte glad och sa att detta hjälpte han massor, känns bra att man kan hjälpa till :)
Idag ska jag åka och träffa en vän och hennes familj. Ska bli kul att träffa henne, blir inte så ofta tyvärr så ska bli kul :)

Vet att jag inte bloggar så mycket som ni kan läsa, många låsta inlägg.
Har det jätte jobbigt i mitt liv just nu som jag inte vill dela med mig utav.
Fick snacka av mig hos en vän igår och kändes genast mycke bättre! Förhoppningsvis kommer det hålla i sig så jag slipper gå och tänka på det hela tiden och bli lite gladare :)

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards