linndaa89

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av linda johansson - 5 oktober 2011 05:43

Nu var det länge sedan jag bloggade jag vet. Lite tråkigt känner jag för tycker ju om att göra det, annars hade jag ju inte gjort det ;) men har ju två jobb nu och det här med lägenhet har bara blivit så komplicerat att det är nästa sjukt! Jag har blivit erbjuden kontrakt på en lägenhet jag kollat på. Den står helt tom för hon som bodde där har gått bort. Den skulle jag få helt renoverad eller nästan helt, väldigt mycke åtminstone :P men dom vill att jag ska börja betala hyra från och med i lördags fast jag inte skrivit kontrakt ännu! Så ja det har blivit massa kring denna lägenheten ja!Men så var jag på visning på en lägenhet igår igen. Och den var ju så snygg!! Haha!! :P stort vardagsrum, stort sovrum, lite mindre kök, dock litet badrum med bara dusch men man kan ju inte få allt här i världen ;) det som var mest trist var att där inte är någon ballkong :/ men hyran är inte mycket och det är för att där inte är någon balkong. Detta området ska vara mycke lugnare med än där den andra lägenheten ligger. Denna låg närmare alla affärer så får jag denna så ska jag absolut ta den! ;-)Vi prata om inflyttning för han som bodde där kunde flytta när som och får jag den så blir de den 1 nov så som jag vill ha det :-) så blir till att ringa till kontoret idag igen och snacka med dom ;-) hoppas på det bästa :-)ha det bra :)Kram Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards