linndaa89

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av linda johansson - 21 oktober 2011 07:55

Många tankar går om vad som hände i förrgår. En del är klart men inte precis allt så vill inte avslöja något här riktigt ännu men tror det bara är en tidsfråga innan allt är klart.Men har funderat massor på specellt en sak. Hur vet man att man har gjort rätt?Alla säger att det känner man. Men jag gör inte det nu! Det kändes bättre igår, men samtidigt hände det en del saker på jobb som aldrig hänt förut. Är det ett tecken på att jag fattat fel beslut? Och jag grät massor i förrgår och en del igår. Är de också en tecken på att jag fattat fel beslut?Jag själv tycker att jag borde ha gjort rätt tycker mamma också, och för dom jag berättat det för tycker också att jag har gjort rätt. Men varför gå och grubbla så mycket för när jag borde vara glad?Hoppas det känns bättre snart.//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards