linndaa89

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av linda johansson - 7 oktober 2011 21:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 7 oktober 2011 21:02

då är det fredag igen och denna helgen är jag ledig! =) många är ju lediga på helgen, men alla kan ju inte vara det och jag är en av dom :P denna helgen står det bla fest på schemat ;) tycker jag bara festar nu mera när jag är ledig haha XD nä men frida fyllde år i måndags och hos ska ha fest hos dom imorgon :-) en del från dalslad kommer :-) eller har dom redan gjort ;-) ska bli så kul att få träffa dom med :-)

sen har jag inget mer planerat än så länge. måste se om jag kan hitta en tvätt tid för behöver tvätta :/

går och bara väntar på att det ska bl itisdag nu känner jag så jag vet när jag kan skriva kontraktet på min lägenhet!!! :-) är så glad och spänd på detta nu :P men en massa massa tankar går runt detta med :/ ska bli så skönt när detta är över...

 

ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards