linndaa89

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av linda johansson - 9 oktober 2011 08:11

igår så börja det med att jag vakna 06.30 och eftersom jag viste att jag inte skulle kunna somna om så gick jag ner i tvättstugan för att se om där fanns någon tvättid på morgonen. fanns ingen på hela dagen så det sket sig!

fanns idag så fick bli det ist...

 

så jag gick en runda ist såg att det var jätte mörka moln på sina ställen men lyckades slippa regnet halva vägen, sen kom det, och tro mig då kom det verkligen! :P kände mig som en drängt katt när jag kom hem! med andra ord dyn sur! så det var skönt att komma till en varm lägenhet sen :P

på eftermiddagen skulle vi på fest hos frida som fyllde år i måndags. så det blev att slå in presenter, duscha och göra vid sig och sen åka iväg :)

det var kul. åt gott, kolla på foto från bröllopet och smekmånaden, snacka, spela spel så var najs ;)

 

idag börjar dagen med att tvätta! :/

det är så ***** sjukt!!! alla dagar vaknar jag så tidigt och då menar jag en bra bit innan 7 åtminstone men nu när jag ska upp och tvätta kl 7 då vaknar jag till alarmet jag ställt!!! är sjukt trött på detta nu!! antingen kan man väll alltid vakna tidigt eller alltid kunna sova lite längre åtminstone!! går ju och lägger typ samma tid alltid!!

jaja det är som det är...

när jag är klar med tvätten ska jag åka till alnarp med kameran. har funderat på att åka till ett ställe jag hört om och sett bilder på men gör det när jag flyttat ist blir mycket närmare då...

 

Ha det bra!

Kram Linda =)

Ovido - Quiz & Flashcards