linndaa89

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

förklaring...

Av linda johansson - 22 oktober 2011 20:20

många har frågat mig om vad det är som händer, men som jag inte velat berätta för alla ännu försen allt är klart.

 

det var ju tänkt att jag skulle flytta till en lägenhet i billesholm den 1 november. jag skulle skriva kontrakt i torsdags och jag var så lycklig! :)

men så ringde en person som familjen känner till mig i tisdags. hon känner en person som har en gård utanför eslöv som behövde hjälp på gården. jag fick hanns nummer och ringde att prata med han. sa som det var att jag hade ett jobb och att jag skulle skriva ett kontrakt på en lägenhet på torsdagen och skulle jag börja hos han så skulle jag ju helst bestämma mig innan jag skrivit kontraktet eftersom jag har 3 månaders uppsägningstid.

 

så jag åkte till han i onsdags och kolla på gården och vi snacka med varandra. verka inte vara ett fel ställe att jobba på. skulle jobba heltid och han hade ett hus som man kunde få hyra bara några meter från gården.

det var oerhört jobbigt att bestäma sig hur jag skulle göra!

jag fick skriva för och nackdelar på båda ställerna på ett papper.

 

det var inte alls lätt! det var fruktansvärt!

men jag bestämde mig för att tacka ja till det jobbet!

det är en chansning! men det måste man ju göra ibland!

men att säga upp sig inför min chef och hanns fru var fruktansvärt! jag har ju trivts så bra där med dom! men man måste ju se framåt.

i början grät jag massor, onsdags och torsdags. då började man fundera på, har jag fattat fel beslut?

jag tyckte ju att jag borde fattat rätt beslut!

men efter några dagar släppte det mer och mer och nu känns det bra :)

 

så den 21 november börjar jag på mitt nya jobb :)

 

ha det underbart!

Kram Linda :)

 
 
Ante

Ante

23 oktober 2011 12:02

Tackar :)
Kul att du gillade den!

http://openclose.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda johansson - 30 oktober 2013 17:22


Jag baka en del till min födelsedagsfest för ett tag sedan och la upp en bild på en bakelse som en kompis tyckte verka jätte god och ville ha receptet till det så kommer här nu :) Man behöver 50 gram margarin, rumstempererat Knappt 1,5 dl mörkt ...

Av linda johansson - 28 oktober 2013 18:09


Hände en sak i morse. Jag ringde till veterinären i morse för det var dax för katterna att bli vaccinera igen. Fick tid på förmiddagen, men att fånga sköldpaddan var inte enkelt! Hon tycker inte om att bli buren, har hon aldrig gjort, så sluta med a...

Av linda johansson - 21 september 2013 21:57

För nästan 2 veckor sedan mådde jag verkligen skit! Förra veckan bröt jag ihop för minsta lilla sak. För stora saker bröt jag ihop totalt så jag inte kunde stå upp, bara låg ner och grät oavbrutet hur länge som helst. Sov dåligt. Grät mig till söms. ...

Av linda johansson - 12 september 2013 06:37

Har inte sovit många timmar i natt. Orkar inte försöka mer heller. Tankarna bara far och flänger. Jag vet att jag gör rätt, att det inte finns något annat alternativ.Men ändå är det så sjukt jobbigt!! Bryter ihop för minsta lilla problem på jobb, e...

Av linda johansson - 8 augusti 2013 06:48

Kom inte på en bättre rubrik :P jaja :) Jag har haft semester och även min chef och nu är vi igång för fullt med att tröska ;) alltid något att göra, men bättre det än att inte ha något alls att göra :) Jag har funderat en hel del på min fotogra...

Ovido - Quiz & Flashcards