linndaa89

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av linda johansson - 2 oktober 2010 16:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 2 oktober 2010 10:15

efter mycket lång tid, felkörning, omväg och extrem åksjuka kom mamma och jag fram till Anita och Patrik :)

mamma och jag körde fel i göteborg så vi kom ut på en landsväg ist för motorvägen, och där var bara en massa vägarbeten över allt :/ vi kunde inte svänga av någonstans så det var bara till att fortsätta framåt.

Vi var på rätt väg egentligen för vi skulle komma ut på denna vägen senare, men det gick ju mycket saktare för man fick bvara köra i 70 och så var den krokig och gick upp och ner så man höll inte 70 specellt mycket, och åksjuk blev jag :/ väldigt mycket :/

mamma sa att hon tyckte det inte var konstigt att jag inte kräkt för hade ätit en hel del i bilen, men sa till henne att jag mår illa när jag blir åksjuk men inte så farligt utan det sätter sig i huvudet ist, så blev lite yr men gick bra :)


nu på morgonen har jag varit ute och gått en runda och tagit en del kort med min kamera :) det är mysigt här men blir så enformigt när man ska ta kort eftersom där bara är men massa träd överallt :/ men mysigt var det :)


vet inte vad vi ska göra nu. Frida och Anders ska fixa inför festen ikväll för Frida fyller år imorgon, vi får se :)


Ha det underbart! :)

Kram Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards