linndaa89

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av linda johansson - 15 oktober 2010 19:57

igår städade jag mitt rum för det behövdes verkligen :/

snacka även pappa om mitt rum, för jag vill verkligen inte ha det så trångt inne på mitt rum!

har nog inte mycket till val än att ta ut min säng :( vill ha mina kläder där inne, och jag klarar mig inte på bara garderoben utan måste ha min byrå också och sen är det bara sängen kvar :( den är ju 1,60 bred och tar en massa plats i mitt lilla, lilla rum :(

pappa höll med om allt, för vi kan ju inte heller bygga ut rummet :( toaletten och duschen som är vägen på ena sidan, kökte på andra och det behöver vi med, och ute platsen på andra sidan och det är ju inget alternativ heller :(

så blir nog så :(

 

idag var det sista dagen på jobb :(

vist det känns ruttet och tråkigt men på ett sätt väldigt skönt :)

jag behöver verkligen vila och träna så jag blir bättre i min nacke och rygg, så det är ju perfekt nu :)

jag har ju sökt jobb och kollat på utbildningar hela tiden under tiden jag jobbat med eftersom jag viste om att jag skulle få gå någon gång, jag har ju haft ren tur att jag fått förlängt hela tiden så jag fått fram till idag :) men har ju inte fått något svar, så det är ju bara till att fortsätta söka... :/

 

i helgen vet jag inte vad som ska hända, mer än att vi ska åka och kolla på bil på söndag :D :D :D :D :D

hoppas den är bra :) ;)

 

Nä ha det så bra! :)

Kramar Linda :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards