linndaa89

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av linda johansson - 23 oktober 2010 21:30

sover så dåligt om nätterna och är väldigt trött på det!

spelar ingen roll hur trött jag är så sover jag ändå dåligt    undrar när det ska vända, var ju ute och gick i skogen idag, inte långt, lite lagom men blev jätte trött ändå :/ lite jobbigt, men hoppas det släpper snart....

 

vill vara lika pigg som jag brukar vara   

Av linda johansson - 23 oktober 2010 19:13

                                  3 av mina älskade katter :)

                                      

                              min mamma och extra mamma :)

                                       

  Dénice och Nettan som alltid får mig på bra humör när jag behöver det :)

                                       

                                                Nalle Puh :)

                                        

                                      Jatza min underbara hund :)

               

                                        Kunde inte låta bli Nicen ^^

                                                 



                                      Vad hade mitt liv varit utan er?

 

Av linda johansson - 23 oktober 2010 17:09

har varit ute och gått i skogen idag med mamma, per och jatza :)

var skönt att komma ut och gå, synd att det bara är så tråkigt väder men man är ju i oktober så man kan ju inte förvänta sig 30 graders värme och strålande sol    haha!

ikväll ska vi äta soppa som jag gjort    och sen köttgryta med pasta som mamma gjort haha!   kolla på film kanske också   

 

vet inte vad som kommer hända imorgon sånt som märks   

 

Ha det bra!

Kramar Linda

 

MIN ÄLSKADE HUND!

ÄLSKAR DIG GOMMAN   

  

Av linda johansson - 23 oktober 2010 16:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards