linndaa89

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av linda johansson - 8 oktober 2010 22:33

idag på jobb var det jobbigt :/

 

igår körde dom upp ogräs i gångarna i slottshagen med en maskon och räfsa ihop allt och kasta allt sen så klart. sen på eftermiddagen körde jag ju där när jag skulle plocka skräp men då blev där en massa djupa hjulspår från mina däck för det blevit så lerigt, så dom som gjorde det igår fick räfsa om allt igen för att få det bra.

så bara för det så fick jag gå överallt i slottshagen, jag fick hjälp att ta papperskorgarna men fick sätta nya säckar själv och gå och plocka skräp själv sen.

 

säckarna blev inte tunga, men att släpa med det lilla jag hade i kändes i min nacke och rygg. det måste ha varit det för det gör verkligen ont nu :(

 

nu är det bara nästa vecka kvar sen blir det inte mer så ska på ett sätt ska det bli skönt, fast jag vill ha jobb....

 

nu är jag i Malmö, har sett anders tävla och ska sova här i natt.

ska träffa Dénice imorgon, fick reda på nu när jag kom till anders att hon ska ha fest på kvällen för hon fyller år på tisdag så ska bli roligt :)

 

 

nä ska nog gå och lägga mig snart, vakna 05.00 i morse :/

Varför sover jag så dåligt?? :(

 

Ha det bra!

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards