linndaa89

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av linda johansson - 6 oktober 2010 20:12

på jobb är det väldigt lugnt, för lugnt egentligen :/ jag ska nog vara glad att jag har jobb till nästa fredag för hade nog egentligen inte behövts längre tror jag :/

 

är verkligen jätte glad att jag har jobb där för trivs bra där fast det inte är ett roligt jobb, men jobb behöver man ju så är väldigt glad för det. men det ska bli skönt när det är över där så jag verkligen kan konsentrera mig på att bli bra, eller bra och bra, bättre åtminstone i min nacke främst men även ryggen också så klart, för som det ser ut nu ser det mörkt ut med nytt jobb :(

 

för första gången på väldigt, väldigt länge blev jag verkligen arg och skälde verkligen ut personen jag blev arg på! jag fattar inte varför han kläckte ut något sådant!! vill inte berätta mer om det men tokig blev jag allt!

 

skrev på FB innan också Jävla vägarbeten som inte var poppis av alla. jag vet att man måste göra om vägarna ibland och förstår det, men det är överallt och är så trött på det nu.

jag hade mer än gärna sluppit köra bil helt för tycker inte om att köra, men jag behöver köra på mitt jobb och dom allra flesta som anställer en vill att man ska ha körkort och bil så har inte mycket till val, det är tillräkligt svårt att få jobb ändå så därför kör jag.

 

hade jag inte haft detta jobbet hade det blivit lika svårt att sätta sig och köra efter andra olyckan som första om inte svårare :/

 

det som skrämmer mig är att jag sa hela tiden innan att jag inte skulle ha körkort för jag har så svårt för att hitta. men behövde ju körkort för att kunna ta mig till jobb eftersom jag gick jordbruk, så då fick man ju ta det.

jag vet att jag kör bra men att vara med i 2 olyckor på så kort tid så vill man inte riktigt köra bil.

 

jaja nu är det som det är :) ta en dag i taget så löser det sig så småningom :)

 

igår var jag hos min sjukgymnast :)

det behövdes verkligen!

låg med dom där jävla nålarna i 45 minuter!!!!!

hatar det verkligen! men det brukar ju fungera lite och det är ju huvudsaken :)

 

idag var det tänkt att jag skulle åka och handla lite men orka verkligen inte! gör så mycket om dagarna efter jag jobbat så bestämmde mig för att stanna hemma ;)

har lagat mat, ätit, diskat och sett på bonde söker fru nu ;)

 

ska gå och plocka undan lite på rummet nu sen får man gå och lägga sig, upp tidigt imorgon för ska börja jobba lite tidigare, för behövde sluta lite tidigare.

varför får ni fundera på ;)

 

ha det underbart! :)

Kram Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards