linndaa89

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av linda johansson - 18 oktober 2010 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 18 oktober 2010 18:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 18 oktober 2010 17:37

Måndag nästa vecka ska jag till frissan igen :) :)

har bara färgat underhåret och lugg nu så många gånger så vill göra något nytt så tänker färga underhåret i 1 färg och underhåret i 1 färg ;)

 

tar tacksamt emot hjälp med vilka färger jag ska ha :)

 

Ha det bra! :)

Kramar Linda :)

 

  

Av linda johansson - 18 oktober 2010 15:44

jg har varit ute och gått i morse, vat tyvärr väldigt kallt för blåste en hel del :( men men... blev 1 mil åtminstone :)

har även kommit igån med träningen på min crosstrainer :P skruva ihop det sista idag ;) haha!! hur lång tid tog det?? haha nästan 1 månad skulle jag tippa på haha!! jaja :P nu är jag igång men insåg tyvärr rätt snappt att det var jobbigare att täna på den än vad jag trodde :/ får öka med några minuter varje dag så ska jag nog komma igång ;)

 

nu ska jag snart äta lite och sen se på film i min säng med min värmedyna för nacken ;)

Av linda johansson - 18 oktober 2010 12:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards