linndaa89

Alla inlägg den 7 december 2010

Av linda johansson - 7 december 2010 21:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 7 december 2010 21:06

igår börja jag ladda upp gamla bilder från gymnasiet :) jag var inte ensam om det och vi har komenterat varandras bilder :) det får en att tänka på hur roligt vi verkligen hade fast att det inte alltid var lätt med själva skolan. man plugga efter skolan eller efter middagen, men annars så gjorde man en massa roliga saker, på skolan, i luckan, nere i byn :) man åkte och gjorde en massa saker med fritid som var så roligt :)

dom åren är verkligen saknade

Av linda johansson - 7 december 2010 12:30

det var tänkt att jag skulle börja simma idag i helsingborg, men när jag ringde dit för att höra om deras öppetider så kom vi in på priser till deras gym också och då fick jag reda på att ska man skaffa månadskort till simmningen ja då var man tvungen att binda sig i 12 månader!! lite smått chockad blev man allt!

dom kunde inte kläckt ur sig det när jag prata med dom från början och innan jag skaffa ett skånekort???!!! men nä!!

Tack så mycke!!

har ringt runt till en massa andra och blir nog burlöv jag börjar gå till ist, onödigt att ha skånekort då men får åka mycket...

nacken känns bättre idag än igår men känns mer i ryggen ist :/ förstår inte varför för brukar inte ha så ont i ryggen :/ men får träna den också idag och hoppas det släpper...

Ovido - Quiz & Flashcards