linndaa89

Alla inlägg den 21 december 2010

Av linda johansson - 21 december 2010 21:22

tog bilen till jobbet idag också för var en massa instälda tåg och förseningar idag med, och vi skulle provmjölka idag också så trodde det skulle ta jätte lång tid idag.

så åkte iväg tidigare idag för skulle till Ö&B och handla lite och fixa det dom allra sista julklapparna, trodde jag!

när jag kom hem såg jag att jag hade fått med mig fel kort jag hade framkallat så måste dit imorgon igen för att se om någon lämnat mitt som jag skulle ha annars måste jag väll framkalla ett nytt igen!!

men gick jätte bra på jobbet idag. vi blev klara lite över 6 och var jätte skönt! hade frusit så sjukt mycket under tiden så var skönt att komma hem tidigt.

 

måste också skriva en sak   om en mycket specell person   

en mycket specell person i mitt liv har en blogg där hon nu har 30 olika ämnen hon ska svriva om, 1 om dagen. idag var ämnet Min bästa vän som hon gjorde om till Mina bästa vänner   

Mitt namn var en av dom. börja fundera på om det var mig hon mena eller om det var någon annan. viste inte. fick reda på att det var jag     blev förvånad men mycket mycket glad!!   

det värmde så mycket!     

älskar verkligen dig!!   du har hjälpt mig så mycket alltid, känner jag verkligen kan prata med dig och vet inte vad jag skulle gjort utan dig! vill inte ta reda på det heller    

 

älskade Dénice     

Ovido - Quiz & Flashcards