linndaa89

Alla inlägg den 13 december 2010

Av linda johansson - 13 december 2010 22:17

gick bra på jobbet idag, inga misstag idag :)  om det bara hade gått lika bra med tågen och bussarna också så hade det varit underbart!

så mycket förseningar och inställda tåg och bussarna är minst 10 minuter försenade. kommer säkert bli bra med den här citytunnlen så småningom men tror det kommer ta väldigt lång tid :/

 

Av linda johansson - 13 december 2010 09:02

i lördags trodde jag att jag skulle sova länge eftersom jag var så trött i fredags, men nej! 07.15 vakna jag! :/ jaja.. låg och drog mig ett tag i sängen sen satte jag mig vid datan ett tag =P

sen på eftermiddagen blev det till att mamma och jag åkte till burlöv center för att leta efter julklappar :) P-platserna var alltid upptagna! när en bil körde stod det en annan och vänta och där körde massor som leta. mamma och jag körde i 5 - 10 minuter sen hitta vi en plats. men verka inte vara så mycket folk inne, och det var skönt :)

sen på kvällen åt jag och per pizza :)) men mamma annat för hon ville inte ha =P vi kolla på Inception. den var bra men ivecklad :/ väldigt invecklad :/

 

sen igår åkte jag till Entre för att kolla efter några saker :) det var skönt att gå där, inte mycket folk =P

sen städa mamma och jag, men jag stack innan vi var klara för att lämna jatza haha!! =P

direkt efter körde jag till Dénice för skulle lämna en sak till henne :) och hon blev glad så var roligt :)

dom hade även målat om i vardagsrummet, köpt nya möbler och möblerat om där. inte klara ännu så där var saker lite var och stanns =P

sen körde jag till anders och träffa han :)

så glad att jag har dom i den familjen!! =)) <3<3

sen körde jag och tanka min bil, tvätta med mamma och åt.

 

nu måste jag skynda mig ska in tidigare till stan ;)

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards