linndaa89

Alla inlägg den 19 december 2010

Av linda johansson - 19 december 2010 20:36

dagen börja med att alarmet ringde 06.45 :S skulle tvätta kl 07.00 :/ men men var bara till att stiga upp och sätta fart. men allt gick bra :)

har hittat ett program så man kan göra om sina kort man tagit :)) var roligt :) har gjort om en del :)

sen har jag varit på center syd för att kolla efter jacka och julklappar ;) roligt :) var inne på telia också för att höra om dom kunde hjälpa mig med min mobil eftersom jag inte kunnat ladda ner appar :/ jag förklara allt och han som hjälpte mig fråga vad det var för bank jag hade, swedbanka sa jag. han sa att det var med största sannolikhet var att man måste registrera sitt kort via sin internetbank på ett specellt sätt. förklara lite hur jag skulle hitta dit och sa att han hade samma problem själv innan han lyckats få ordning på det.

TUSEN TACK! =D

det var det och har ÄNTLIGEN fått ordning på det =D

har hittat en massa roliga saker haha!! ;)

 

har varit en bra dag =))

 

//Linda

                                               

                                       Några bilder jag gjort om :)

                                 

                             

                                             

                                                        

Ovido - Quiz & Flashcards