linndaa89

Alla inlägg den 26 december 2010

Av linda johansson - 26 december 2010 21:06

på förmiddagen har det inte hänt så mycket och en bit in på eftermiddagen. men sen åkte jag till Dénice och hennes underbara familj =)) lämna julklappar och fick några med =))

fick mat där vi snacka och städa Felicias rum =)

dom fråga om jag ville komma på nyår med =)) jätte glad blev jag och sa tacksamt ja =)) trivs så bra med dom =)) vi firade ju både jul och nyår förra året så ska bli jätte kul att vi ses till nyår åtminstone =))

 

Nicen hjälper mig så mycket =) är så glad att jag har henne =)

du betyder massor för mig Nicen   

 

hoppas på att tågen fungerar hyfsat denna veckan så man slipper köra åtminstone...

Av linda johansson - 26 december 2010 13:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:(

Av linda johansson - 26 december 2010 08:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards