linndaa89

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av linda johansson - 1 mars 2011 11:17

igår var jag och simma igen. det gick bra och skönt var det :) simma 20 längder och tror jag ska fortsätta med det, känns lagom med det, får rätt ont i nacken varje gång så får dra i nacken och sträcka för att det ska känns bättre för varje längd. men jag hade ju förväntat mig detta i början, det var samma när jag gick till min sjukgymnast, men det hjälpte ju i längden och det tror jag att detta också kommer göra. hoppas kan man ju alltid göra ;)

gick jätte bra på jobb igår. är hos pappa nu ska vara här till imorgon.

idag har jag varit ute och gått 1 mil. lite kallt i början men blev skönare sen :)

nu har jag ätit frukust och sitter och kollar på tv :P får se vad som händer innan jag åker till jobbet, tar det nog mest lugnt :P

ha det bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards