linndaa89

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av linda johansson - 2 mars 2011 11:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 2 mars 2011 11:14

igår var det en dålig dag för nacken :( idag är det både rygg och nacke :( inte lika illa i nacken men mycket ändå :( jag hoppas det är för att jag inte sover i den sängen jag brukar, hos mamma då. när jag flytta till mamma hade jag samma problem i början. men idag ska jag tillbaka till henne igen :) och imorgon ska jag till simhallen igen :)

har gjort pangkakor till frukust idag :) var evigheter sedan jag åt det haha :P har tänkt mycket på just mat :P jag saknar att äta riktig mat och laga mat. jag tar med mackor till jobbet för jag kan inte värma mat någonstanns och det är inte mycket mat jag tycker om att äta kallt heller, så därför blir det så...  jag får se hur det blir längre fram, hoppas ju på en egen lägenhet, är så skönt att ha ett eget.

nä får snart börja städa lite här och packa alla mina saker...

 

Ha det bra :)

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards