linndaa89

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av linda johansson - 10 mars 2011 21:50

jag mamma och per har länge letat efter en resa och vara borta i 2 veckor. det är för att mamma nollar i år och hon har velat åka utomlands då. det behövde inte vara just precis när hon fyller år så vi har kollat runt massor.

nu är det klart. det är bokat och betallt. det blir Sri Lanka. jag var skeptisk från början faktist. hade inte hittat mycket att göra där nere. så i morse satt jag vid datan i 1,5 timme och letade och läste och försökte hitta vad man kunde göra där och hitta en hel del så det känns bra nu :)

 

ska bli skönt att komma iväg :)

 

Kramar Linda

Av linda johansson - 10 mars 2011 07:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 10 mars 2011 07:20

förra veckan blev det bara 1 gång i simhallen för att jag skulle bo hos pappa måndag till onsdag för att passa djuren. skulle gå på torsdagen men var så slutkörd av någon anledning så orka inte det. sen jobba jag helgen så då var det bara till att glömma :/

denna veckan har det inte blivit alls!! :O

i måndags var jag helt slut efter helgen så kände att jag behöver sova ut, tisdags tänkte jag åka men då var det så underbart väder så jag gick en lång runda ist, igår skulle jag på informationsmöte på arbetsförmedlingen så fick åka tidigt här ifrån in till helsingborg, idag skulle jag åka sa jag om jag vakna tidigt för dom har öppet mellan 06.15 - 08.30 ville inte ställa kl för var så trött igår, har jag varit hela veckan för har börjat sova dåligt igen. så nä det blev inte idag heller och imorgon har dom inte öppet. får se i helgen....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards