linndaa89

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av linda johansson - 6 mars 2011 21:11

denna helgen var den jobbigaste på jätte länge :/ har ju jobbat både morgon och kväll, lördag och söndag. har börjat kl 04.15 på morgonen, varit klar vid 08.45 sen har jag börjat igen kl 14.00 och varit klar vid 18.30

det har varit segt på morgonen. det känns som att det har tagit längre tid än vad det har gjort.

allt har ändå gått bra, eller lite problem men så brukar det alltid vara, inget större problem. men det har varit jobbigt att jobba så "mycket". jag är ju van vi att jobba halv tid, nu blir det full tid + att jag inte är van vid att gå upp så tidigt när vi mjölkar på morgonen.

känner att nacken och ryggen inte mår specellt bra heller :( hoppas jag lyckas komma in i det, fast tvivlar på det :/ inte lätt att komma in i det när det bara är så varannan helg :/ hade varit skillnad om man hade jobbat full tid på vardagarna också, men jag får se....


imorgon blir det sov morgon ;)


Ha det bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards