linndaa89

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av linda johansson - 4 mars 2011 08:10

ja vi har ju ändrat om på helgerna, det gjorde vi förra veckan. innan jobbade jag eftermiddag om söndagarna, nu ska jag jobba varrannan helg, lördag och söndag, morgon och kväll!

ja jag behöver jobba eftersom jag bara jobbar halvtid om vardagarna. men att bara jobba halvtid på vardagarna och jobba full tid varannan helg känns inte kul. man kommer inte in i det då att jobba full tid. det hade varit skillnad om man jobbar full tid på vardagarna också. och jag jobbar ju eftermiddag om vardagarna, jag är ju inte van vid att gå upp så tidigt, kommer börja 04.15 nu på helgen, så nu måste man ju komma in i det med fast det inte kommer bli lätt.

ja det kommer bli skönt att vara ledig en hel helg, men det kommer bli jobbigt att jobba en hel helg.

jag hoppas ju klart det inte kommer bli så jobbigt, men får se...

 

ha det bra :)

Kram Linda

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards