linndaa89

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av linda johansson - 11 mars 2011 21:42

känns inte riktigt som fredag tycker jag :P vet inte varför, bara inte gör det haha :P men skönt är det :)

var på mobilia i morse och fixat en sak som jag inte vill berätta här ännu :P känns både bra och dåligt men hoppas på att det blir bra :) blir det säkert :)

sen åkte jag till Ceter Syd :) leta presenter till Felicia och Emilia, dom fyller år nästa vecka, kan tyvärr inte komma på deras kalas eftersom jag är på semester då men dom får de efteråt :)

gick även in på Telia för att höra vad det är för priser att ringa och skicka sms från Sri Lanka, att skicka sms kosta bara 2 kr, tyckte jag inte var farligt ändå. men att ringa var det värre med, 26 kr/minut!! :O håller mig till att sms:a :P

sen åkte jag till pappa för att hämta lite saker till resan och sen till jobb :)

 

nu är jag hemma ;) och ska bara ta det lugnt ikväll :)

imorgon ska jag fixa en massa saker på förmiddagen sen är det fest för anders hos han och frida :)

 

Ha det bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards