linndaa89

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av linda johansson - 3 mars 2011 08:53

igår var det väll inte den bästa dagen i mitt liv, kan jag ju inte påstå, men vist jag lever :P

jag sov inget bra på natten, ryggen och nacken bara värkte och värkte och var inte direkt pigg :/

men idag är det mycket bättre och är mycket piggare :)

så igår kväll sa jag till mig själv, jag ställer klockan så jag hinner med mitt tåg till jobb, skulle jag vakna tidigare och känner att jag orkar så åker jag och simmar. jag vakna vid halv 8 och låg och drog mig i 1 halv timme så hoppar simmningen idag ;)

jag har gått 1 halv timme på löpbandet ist. jag vill ju gå ner mina sista kg och går man på löpband så har man koll på hur långt man går och hur mycket man förbränner. fast jag gick saktare än vad jag brukar så tror jag att löpbandet är bättre än att ut och gå men sjukt mycket tråkigare haha!! får väll kombinera lite tror jag ;)

ska packa upp alla mina saker och städa lite här. det är så konstigt man kan städa en dag och ändå behöver man städa nästa dag igen :/

 

ha det så bra!

Kramar Linda

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards