linndaa89

Alla inlägg den 18 april 2011

Av linda johansson - 18 april 2011 21:33

i helgen var det dax igen, jobba hela helgen :/ inte specellt kul att jobba på en helg men behöver ju det så är bara till att bita ihop och göra det... gick ändå rätt så bra tycker jag.

men en tråkig sak hände i fredags :( någon backade på min bil :( nämner inga namn eller så, fast att det inte är kul så klart så var det ju en olyckshändelse.

 

idag har jag fått en skadebesiktningstid till bilen. onsdag kl 08.30 tidigt men annars fanns det bara sena tider när jag var på väg till jobb eller jobba så fick bli den tiden...

jag har gjort en skade anmälan nu också på nätet för det sa mitt försäkringsbolag att jag måste göra när jag ringde dom i morse så då var det ju bara till att göra det...

 

helt underbart väder har det varit idag med :-D  bestämmde mig att gå hem från tågstationen idag :-) var så skönt! har blivit sämmre och sämmre på att ut och gå nu den senaste tiden :/ måste försöka ta tag i det igen ;-)

 

ha det bra ;-)

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards